Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MaciejSulek | użytkownik

imię i nazwiskoMaciej Sułek adresWojkowice Kościelne zarejestrowany28.02.2010 @19:03:25 ostatnio na stronie25.06.2014 @21:48:32



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7007687
digarty513 komentarze14611 posty na forum5

komputer / sprzęt
Nikon D80 | Nikon D600| MB-D80 | S 24-70 f2,8 | N 18-55 | N 50 1.4 |S 10-20| S 70-200 f2,8| SB700 |

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mariuszgrzyb    10.06.2012 @18:51:04
Luzik man, nie denerwuj się
Tak się składa że są sposoby na wydłużenie czasu w takich warunkach... Nie miałem nic złego na myśli, ale jeżeli wolisz komentarze w stylu: zajebiste, super, rewelacja itp. to ok... Ja tam osobiście cenie sobie krytykę i jeżeli mi ktoś pisze że można coś zrobić lepiej to szukam sposobu aby to poprawić. Pozdrawiam
_______
Oldsmobile Cutlass Calais 79 hopper project http://www.lowrider.pl
~jhenel    10.06.2012 @03:30:26
Pięknie dziękuję
Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę miłej niedzieli

_______
Miej oczy szeroko otwarte. Piękno jest wszędzie
~lukaswrx    09.06.2012 @19:11:38
chyba ze tak ;D ale nie mowie o tamtym zdjeciu tylko ogolnie :D
_______
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae [*]
~bydL3    05.06.2012 @10:39:41
mimo szumów? dzięki ;D
~mariuszgrzyb    02.06.2012 @17:42:09
Hej Maciek, zapraszam do świeżo założonej grupy "Rig Photography"
http://www.digart.pl/grupy/16007/Rig_Photography/
_______
Oldsmobile Cutlass Calais 79 hopper project http://www.lowrider.pl
~Deksametazon    02.06.2012 @09:12:43
Biały mietek z portfolio mnie roz..broił Super Galeria, pozdrawiam
~lukaswrx    30.05.2012 @16:44:45
tu juz nawet polar nie zadziałał ;D
_______
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae [*]
~TurboSzymoMen    30.05.2012 @15:18:21
Wiesz stereotyp by był gdybym mówił to bez podstaw bo mi ktos tam tak wpoił i już . Ja miałem BMW 2 lata i się dziwiłem czemu wszyscy mówili że od razu mam se kupić dres i się zgolić na łyso xD a najlepiej kupić dres i zamontować przezroczyste drzwi w BMW żeby każdy widział .. wiec może po części cię rozumiem bo nie byłem zadowolony jak mi tak " pieprzyli " .
~TurboSzymoMen    30.05.2012 @14:40:30
No rozumiem jednak ten krzyż to częsty motyw i w Golfach i w BMW które mi nie przypadły do gustu ( o gustach się nie rozmawia )

Wiesz nigdy nie trafiłem na normalnego człowieka co jeździ Golfem a nawet dwa razy omal mnie Golf potrącił bo jestem .. byłem zapalonym rowerzystą .
~bydL3    29.05.2012 @09:29:30
to Ty nie znasz Vette od VTG? to stary projekt ;D
~kuchra    28.05.2012 @12:28:54
dziękuję za komentarz, muszę jeszcze sporo poćwiczyć
Twoja galeria jest świetna !
~lukaswrx    27.05.2012 @23:51:09
nie oceniałem zdjecia po kołach ;D bo takie felgi jak i stalowe poszerzone sa spoko ;D
_______
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae [*]
~jhenel    25.05.2012 @23:34:28
Pięknie dziękuję
Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę miłego weekendu
_______
Miej oczy szeroko otwarte. Piękno jest wszędzie
~rolex16    22.05.2012 @23:23:48
Właśnie o ten pachołek mi chodziło.... w końcu to szykanka
_______
Przeciwko Cenzurze i Lizusowstwu!!!!
Liczę na szczerość
Pozdrawiam
~PhotoCichy    18.05.2012 @23:25:59
Racja, oczywiście to rozumiem! Pozdro
~jhenel    18.05.2012 @18:34:59
Pięknie dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Życzę miłego majowego piątku
_______
Miej oczy szeroko otwarte. Piękno jest wszędzie
~rolex16    16.05.2012 @22:58:55
Aaaaaaaaaa no zapomniałem żeś ty maturzysta,,,, to powodzenia

A ja czekam na kolejne fajne fotki
_______
Przeciwko Cenzurze i Lizusowstwu!!!!
Liczę na szczerość
Pozdrawiam
~rolex16    16.05.2012 @22:52:21
Cześć..... jak tam sesyjki????
_______
Przeciwko Cenzurze i Lizusowstwu!!!!
Liczę na szczerość
Pozdrawiam
~mariuszgrzyb    13.05.2012 @20:41:54
Siema, to ja dzisiaj wypytywałem o rurę do rig'a. Fajne masz fotki w galerii, poobserwuje
_______
Oldsmobile Cutlass Calais 79 hopper project http://www.lowrider.pl
~jhenel    09.05.2012 @21:08:40
Pięknie dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Życzę miłego wieczoru
_______
Miej oczy szeroko otwarte. Piękno jest wszędzie
~Piotrowiak    05.05.2012 @15:17:12
Taka profesja co już inni foca to juz nie moj problem
Nie przerzuce się na kwiatki skoro fotografuje moto
~pavlack    01.05.2012 @22:41:59
hey, nie bylo zadnego Rig Daya poprostu wzialem riga na tor gdzie byl zlot roznych klubow samochodowych... i sie nawinelo pare fajnych sztuk

pozdr
~majamaja    01.05.2012 @15:10:49
Aż tak realistyczne to to nie jest, ale bardzo dziękuję! Z Twojej galerii najbardziej spodobał mi się katalog 'natura',ale tego typu zdjęć powinno być więcej!
_______
wciąż lubię wiatr i trochę czytam...
~lukaswrx    29.04.2012 @00:18:22
jak płacą to i taka nude sie pofoci
_______
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae [*]
~jhenel    26.04.2012 @21:00:38
Pięknie dziękuję
Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę miłego wieczoru
_______
Miej oczy szeroko otwarte. Piękno jest wszędzie
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 16 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt